"Реалізація молодіжної політики у громадах через механізми народовладдя" (2024 рік), грант Міжнародного фонду "Відродження"
Актуальність проєкту
В умовах кризової ситуації, спричиненої російською збройною агресією, неналежна реалізація молодіжної політики може посилити такі пов’язані із війною негативні явища у суспільстві, як: втрата зв’язку зі своєю громадою молодих людей, що емігрували за кордон або перемістилися на іншу територію України, а також у зв’язку із їх службою у лавах ЗСУ, втрата молоддю можливості соціалізації в навчальних колективах через переведення значної частини навчання на дистанційний режим; різке погіршення матеріального стану більшістю сімей та обмеження у зв’язку із цим можливості участі дітей у спортивних та дозвіллєвих заходах; раннє "дорослішання" підлітків, які втратили своїх батьків на полі бою або через їх міграцію та ін.
В умовах кризової ситуації, спричиненої російською збройною агресією, неналежна реалізація молодіжної політики може посилити такі пов’язані із війною негативні явища у суспільстві, як: втрата зв’язку зі своєю громадою молодих людей, що емігрували за кордон або перемістилися на іншу територію України, а також у зв’язку із їх службою у лавах ЗСУ, втрата молоддю можливості соціалізації в навчальних колективах через переведення значної частини навчання на дистанційний режим; різке погіршення матеріального стану більшістю сімей та обмеження у зв’язку із цим можливості участі дітей у спортивних та дозвіллєвих заходах; раннє "дорослішання" підлітків, які втратили своїх батьків на полі бою або через їх міграцію та ін.
"Інституалізація процесів адаптації ВПО у громадах через місцеву демократію" 2023 рік, грант Міжнародного фонду "Відродження"
Команда проєкту працює над згуртуванням усіх зацікавлених навколо спільної біди переселення, спрямовуючи свої зусилля на розробку та втілення у життя механізмів адаптації внутрішньо переміщених осіб у нові громади.
Досвід роботи ОІСТ з переселенцями ґрунтується на розумінні того, що соціально-психологічна адаптація до нових умов дітей та дорослих, які постраждали від жорстокостей війни і перебувають у стресі й пригніченому стані, є найбільш ефективною через розкриття та розвиток їх творчих здібностей, комунікації з місцевими жителями та активне включення у життя громад.
"ВПО в територіальних громадах: алгоритм успішної інтеграції" 2022 рік, грант Міжнародного фонду "Відродження"
Стратегія розвитку Доброславської громади – розробляємо разом! 2022 рік, грант Міжнародного фонду "Відродження"
Водночас основний довгостроковий, концептуальний акт, що містить бачення подальшого розвитку, – Стратегія розвитку громади – потребує окремої уваги, часу і спільних зусиль усіх зацікавлених сторін.
Керівництво громади звернулося до експертів ОІСТ з проханням про допомогу у розробці Стратегії розвитку Доброславської громади до 2030 року.

"Нова якість соціальних послуг через впровадження механізму соціального замовлення у Білій Церкві та Київській області" 2017-2018 роки, Democracy Grants Program of the U.S. Embassy to Ukraine, спільний проєкт Білоцерківського міського товариства дітей-інвалідів та їх батьків "Аюрведа" та ОІСТ.
Дотепер найпоширенішим видом взаємодії держави і отримувача соціальних послуг залишається цільове бюджетне фінансування надавачів послуг – комунальних підприємств або установ. Проте одним із найбільш економних шляхів є соціальне замовлення, механізм якого був створений в м. Одесі 17 років тому і впроваджений уже більш ніж у 20 містах України.
Ініціатори впровадження соціального замовлення виходять із того, що у центрі уваги соціальної політики має бути людина з її проблемами і потребами, а не структура, створена для надання певних соціальних послуг. І слід підтримувати тих, хто може якісніше надати ці послуги.
Фактично, даний проект є яскравим прикладом впровадження цілісної соціальної технології, яка вже показала свою ефективність в інших містах України.
"Громадський супровід реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016-2020 роки на регіональному рівні" (2018 рік)
Ініціатори впровадження соціального замовлення виходять із того, що у центрі уваги соціальної політики має бути людина з її проблемами і потребами, а не структура, створена для надання певних соціальних послуг. І слід підтримувати тих, хто може якісніше надати ці послуги.
Фактично, даний проект є яскравим прикладом впровадження цілісної соціальної технології, яка вже показала свою ефективність в інших містах України.
Інформаційно-методичний сайт: Соціальне замовлення у Білій Церкві
"Громадський супровід реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016-2020 роки на регіональному рівні" (2018 рік)
Проект "Громадський супровід реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки на регіональному рівні" виконала ВГО "Асоціація сприяння самоорганізації населення" у складі всеукраїнської коаліції громадських організацій в рамках проекту ПРООН "Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні", що реалізовується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії.
Метою громадського супроводу, який поєднує громадський моніторинг та інформаційно-методичну підтримку, є допомога створенню в регіонах сприятливих умов для розвитку громадянського суспільства на основі відкритості діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, практичного застосування різних форм демократії участі та налагодження ефективної міжсекторальної взаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар