·
як удосконалити систему публічного управління в
Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях;
·
як залучити найбільш гідні вітчизняні та зарубіжні
компанії для відновлення країни, які умови для цього треба створити;
·
як забезпечити ресурсами потреби у відновленні
країни та як поєднати зусилля усіх зацікавлених;
·
як поєднати зовнішній контроль донорів та
інвесторів із громадським контролем за витрачанням ресурсів, які для
цього мають бути задіяні механізми персональної відповідальності
(матеріальної, кримінальної, адміністративної, репутаційної) посадових осіб та
політиків;
·
як організувати громадську
безпеку на основі поєднання роботи правоохоронних органів із
діяльністю громадськості у цій сфері;
·
як зберегти у післявоєнний період єдність українського
суспільства, яка була досягнута під час війни;
· як
сформувати та реалізувати Програму відновлення і сталого розвитку України
за активної участі громадськості, представників бізнесу, науковців, органів
публічної влади,
1. Визначити як невідкладну необхідність консолідувати зусилля організацій громадянського суспільства, бізнесу, наукових установ, органів державного управління та місцевого самоврядування у визначенні та реалізації стратегічних напрямів і механізмів відновлення країни, її людського, економічного та культурного потенціалу і загалом – сталого розвитку України.
2. Створити дієвий механізм громадського контролю за використанням донорських та бюджетних коштів в ході відновлення країни, узгодити та синхронізувати його з механізмами контролю з боку країн-донорів.
3. Вжити заходів для формування у післявоєнний період єдності українського суспільства на основі консолідації, яка була досягнута під час війни, розвивати міжнародні зв'язки із країнами та міжнародними організаціями, що виступили союзниками України.
4. Будувати громадську
безпеку у післявоєнний період на
основі тісної співпраці
правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування з громадською
самоорганізацією для подолання характерного післявоєнного сплеску злочинності, обумовленого, у
тому числі, втратою багатьма роботи, житла, психологічними травмами на фронті та сприяти організації у громадах
психологічної допомоги для людей порогового стану.
5. Запропонувати такий алгоритм подальших дій:
-
максимально поширити
інформацію про дискусію, що
відбулася, за допомогою наявних інформаційних ресурсів організаторів та
учасників експертної наради;
-
скоординувати
дії з представниками органів публічної влади, громадськості, бізнесу, науки,
які працюють в аналогічних напрямках, встановити з ними творчі, ділові
стосунки;
-
розглянути спільно з представниками інших громадських та
державних структур питання щодо сформування Коаліції громадського супроводу післявоєнного відновлення України;
-
спільно розробити, публічно обговорити та погодити із
зацікавленими сторонами Концепцію
Програми післявоєнного відродження і сталого розвитку України, презентувати
її суспільству, країнам-донорам, подати на розгляд відповідним державним
інстанціям для прийняття відповідних рішень;
-
адвокатувати розробку, публічного обговорення та
ухвалення проєкту державної Програми
післявоєнного відновлення і сталого розвитку України, яка базується на
тісній співпраці Української держави з українським громадянським суспільством
та з міжнародними і закордонними інстанціями;
-
розглянути можливість підготовки та укладення Суспільного договору про співпрацю у
процесі післявоєнного відновлення України між державою та Коаліцією
громадського супроводу післявоєнного відновлення України, передбачити в цьому
Договорі механізми відповідальності сторін за бездіяльність чи неналежну
діяльність при виконанні вказаної Програми;
-
організувати експертний
та інформаційний супровід та адвокацію Концепції Програми, самої, Програми
та інших публічних актів, що стосуються даної тематики.
Немає коментарів:
Дописати коментар