31 жовтня разом із закінченням різних святкувань (Жовтнева революція, народження комсомолу, архітектора, ненасильства, хелловін) закінчився і черговий етап впровадження соціального замовлення у Білій Церкві. Вірніше, подолання стереотипів, страхів та побоювань плюс - недовіри, розчарувань, сібурде та відвертої протидії.
Цього дня відбулися:
1. Навчальний тренінг для представників владних управлінь, які будуть замовниками (розпорядниками коштів) у соціальному замовленні і делегуватимуть своїх представників до складу конкурсної комісії. Процедурам і механізмам діяльності цієї комісії був присвячений тренінг, який провів експерт проекту Андрій Крупник - директор Одеського інституту соціальних технологій, один із розробників механізму соціального замовлення в Україні. Половина із майбутніх замовників цей вкрай важливий захід проігнорували. Поки що в чиновництві перемагає CONTRA.
Страницы
▼
▼
Напрямки роботи
▼
Канали
▼
▼
▼
понеділок, 5 листопада 2018 р.
неділя, 21 жовтня 2018 р.
Науково-методичні матеріали
45. Крупник А. С. ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ В УКРАЇНІ:ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ
43. Крупник А. С. Консюмеризм на захисті прав споживачів
42. Крупник А. С. Соціальне проектування у державно-управлінській практиці: концептуальний підхід.
42. Крупник А. С. Соціальне проектування у державно-управлінській практиці: концептуальний підхід.
41. О.Дуліна, А Крупник. Форми співпраці суб’єктів з охорони громадського порядку та громадської безпеки
40. О.В.Дуліна, А.С.Крупник. Сфери та форми співпраці суб’єктів з охорони громадського порядку та громадської безпеки
39. О.Дуліна. Взаємодія національної поліції України з громадськими формуваннями з охорони правопорядку
38. A.Krupnyk.The rule of law in ukraine:State and ways of ensuring Themes of analytical report * By the results ofpublic monitoring in 2014-2015
37. А.Крупник, А.Орлова. РЕАЛИЗАЦИЯ НАЦИОНАЛЬНОЙ СТРАТЕГИИ СОДЕЙСТВИЯ РАЗВИТИЮ ГРАЖДАНСКОГО ОБЩЕСТВА ЧЕРЕЗ РЕГИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ
40. О.В.Дуліна, А.С.Крупник. Сфери та форми співпраці суб’єктів з охорони громадського порядку та громадської безпеки
39. О.Дуліна. Взаємодія національної поліції України з громадськими формуваннями з охорони правопорядку
38. A.Krupnyk.The rule of law in ukraine:State and ways of ensuring Themes of analytical report * By the results ofpublic monitoring in 2014-2015
36. А.Крупник. Громадянське суспільство у системі національної безпеки України
35. А.Орлова. Як підрозділи по комунікаціях з громадськістю реалізують державну політику сприяння розвитку громадянського суспільства
34. А.Крупник. КОМЕНТАР щодо чергової зміни Урядом порядку формування і діяльності громадських рад
33. А.Орлова. "Підводні камені" децентралізації ‒ загрози народовладдю
32. А.Орлова. Європейське законодавство для громадської участі: уроки для України
31. А.Орлова. СПРИЯННЯ АКТИВНОМУ ДОВГОЛІТТЮ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ ЯК СКЛАДОВА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
30. А.С.Крупник, А.І.Орлова. ГРОМАДСЬКІ РАДИ В УКРАЇНІ: ПОШУК НАЙКРАЩОГО ФОРМАТУ ДІЯЛЬНОСТІ : друге дихання // Perspectives of science and education. Proceedings of the 4th International youth conference. SLOVO\WORD, New York, USA. 2018. Pp. 283-295.
29. Створення та діяльність органів самоорганізації населення Корисний досвід. Упорядник А.С. Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 50 с.
28. Легалізація та ресурсне забезпечення органів самоорганізації населення. Методичні рекомендації / Укладач А.С.Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 48 с
27. Створення та діяльність органів самоорганізації населення. Методичні рекомендації / Упорядник А.С.Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 53 с.
26. А.С.Крупник. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕГІОНАЛЬНИХ РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ З РОЗВИТКУ МІСЦЕВОЇ ДЕМОКРАТІЇ Організаційно-методичні рекомендації Режим доступу
25. К.С.Доскаленко, А.С.Крупник. Соціальний капітал. Енциклопедія державного управління: у 8 томах / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України; наук.-ред. колегія: Ю.В.Ковбасюк (голова) та ін. – Т. 8. – К.: НАДУ, 2011. – С. 541-544. Скачать
35. А.Орлова. Як підрозділи по комунікаціях з громадськістю реалізують державну політику сприяння розвитку громадянського суспільства
34. А.Крупник. КОМЕНТАР щодо чергової зміни Урядом порядку формування і діяльності громадських рад
33. А.Орлова. "Підводні камені" децентралізації ‒ загрози народовладдю
32. А.Орлова. Європейське законодавство для громадської участі: уроки для України
31. А.Орлова. СПРИЯННЯ АКТИВНОМУ ДОВГОЛІТТЮ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ ЯК СКЛАДОВА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
30. А.С.Крупник, А.І.Орлова. ГРОМАДСЬКІ РАДИ В УКРАЇНІ: ПОШУК НАЙКРАЩОГО ФОРМАТУ ДІЯЛЬНОСТІ : друге дихання // Perspectives of science and education. Proceedings of the 4th International youth conference. SLOVO\WORD, New York, USA. 2018. Pp. 283-295.
29. Створення та діяльність органів самоорганізації населення Корисний досвід. Упорядник А.С. Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 50 с.
28. Легалізація та ресурсне забезпечення органів самоорганізації населення. Методичні рекомендації / Укладач А.С.Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 48 с
27. Створення та діяльність органів самоорганізації населення. Методичні рекомендації / Упорядник А.С.Крупник: Дніпровська міська рада. – 2017, – 53 с.
26. А.С.Крупник. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕГІОНАЛЬНИХ РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ З РОЗВИТКУ МІСЦЕВОЇ ДЕМОКРАТІЇ Організаційно-методичні рекомендації Режим доступу
25. К.С.Доскаленко, А.С.Крупник. Соціальний капітал. Енциклопедія державного управління: у 8 томах / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України; наук.-ред. колегія: Ю.В.Ковбасюк (голова) та ін. – Т. 8. – К.: НАДУ, 2011. – С. 541-544. Скачать
вівторок, 4 вересня 2018 р.
ГРОМАДСЬКІ РАДИ В УКРАЇНІ: ПОШУК НАЙКРАЩОГО ФОРМАТУ ДІЯЛЬНОСТІ
Певним стимулом для органів влади щодо запровадження інституту ГР є вимоги, пов'язані із реалізацією Україною курсу на європейську інтеграцію. Оскільки чи не найголовнішою умовою прийняття будь-якої країни до складу «європейської сім'ї» є створення в ній інфраструктури демократичних інституцій та забезпечення належних умов для їхнього сталого функціонування.
Цим вимогам відповідають саме ГР. Адже через них як через форпост громадськості, що діє у безпосередній близькості до влади і в тісному контакті з нею, можна найбільш оперативно і конструктивно вирішувати нагальні питання суспільного значення.
З інституціональної точки зору, ГР можна розглядати як елементи соціальної інфраструктури українського суспільства, головними завданнями яких є захист та реалізація прав і свобод, виявлення, задоволення та узгодження соціальних потреб та інтересів населення.
Повний текст публікації викладений нижче (розгорніть, натиснувши білий квадратик у нижньому правому куті темного поля, при наведенні курсора мишки з'являється титр fullscreen).
четвер, 23 серпня 2018 р.
Заклик до громадських організацій: діємо разом!
Як ви думаєте, хто отримає вигоду від упровадження механізму соціального замовлення?
А хто найбільше виграє?Хто може пручатися і всіляко опиратися?
Чому ті, хто пручатиметься, - недалекоглядні та можуть першими багато що втратити?
Подумали?..
Тепер дивіться...
Продовжуємо тему соціального замовлення. Наступний крок - Програма
Нагадаємо, що втіленню механізму соціального замовлення у Білій Церкві та Київській області присвячений відповідний проект, який ми виконуємо спільно з партнерами і за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.
Вже проведено ряд інформаційних заходів, розроблений і 15 червня 2018 р. зареєстрований у міськраді проект Положення про соціальне замовлення. Сподіваємося, його найближчого часу затвердять депутати міськради.
Своєї черги до депутатського подання і наступного затвердження очікує вже створений проект "Програми розв'язання пріоритетних соціальних проблем міста Біла Церква у 2019 році з використанням механізму соціального замовлення". Цей проект підготовлений експертами Одеського інституту соціальних технологій та Світового банку, опрацьований представниками організацій-партнерів. Тепер депутати міськради І.Гейло і А.Король мають його офіційно зареєструвати згідно регламенту.
За вказаним вище посиланням ви можете ознайомитися з проектом Програми, і ми запрошуємо висловити свої зауваження і пропозиції на адресу aurveda.bc@gmail.com.
Вже проведено ряд інформаційних заходів, розроблений і 15 червня 2018 р. зареєстрований у міськраді проект Положення про соціальне замовлення. Сподіваємося, його найближчого часу затвердять депутати міськради.
Своєї черги до депутатського подання і наступного затвердження очікує вже створений проект "Програми розв'язання пріоритетних соціальних проблем міста Біла Церква у 2019 році з використанням механізму соціального замовлення". Цей проект підготовлений експертами Одеського інституту соціальних технологій та Світового банку, опрацьований представниками організацій-партнерів. Тепер депутати міськради І.Гейло і А.Король мають його офіційно зареєструвати згідно регламенту.
За вказаним вище посиланням ви можете ознайомитися з проектом Програми, і ми запрошуємо висловити свої зауваження і пропозиції на адресу aurveda.bc@gmail.com.
вівторок, 7 серпня 2018 р.
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ за підсумками виконання проекту
Пропонуємо вам ознайомитися з Аналітичним звітом за підсумками виконання проекту "Громадський супровід реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства на регіональному рівні", який протягом 2017-2018 років виконувала Всеукраїнська асоціація сприяння самоорганізації населення у рамках проекту ПРООН "Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні" за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та за участі експертів Одеського інституту соціальних технологій разом з експертами інших громадських організацій у складі Всеукраїнської коаліції.
четвер, 12 липня 2018 р.
Просто про складне соціальне замовлення від Дарії Тижбіряк
Понад 200 представників різних країн протягом 21-22 червня зустрілися у Києві на Форумі Активних Громадян. Метою заходу було створити платформу для обміну досвідом громадських активістів з України, а також із Азії та Африки щодо залучення громадян до процесу прийняття рішень та реформування в державі. | |
Під час форуму відбулися численні майстер-класи, у тому числі "Інструменти спрощення складної інформації" від Дарії Тижбіряк - досвідченого PR-менеджера, дизайнера, громадського активіста і нарешті приватного підприємця. Рецепт від Дарії: "Прибираємо емоції, визначаємо цінну для читача інформацію та акцентуємося на ній". Ми запитали її, як можна коротко розповісти про соціальне замовлення. Правда, довелося хвилин 5 пояснювати їй, що це таке, 20 секунд на роздуми і... |
вівторок, 22 травня 2018 р.
Соціальне замовлення у Бiлiй Цeркві: передісторія та плановані дії
Ми вирішили не викидати на вас купу інформації, а поступово, крок за кроком рухатися до прояснення цієї простої та одночасно складної речі, задуманої та здійсненої у славному місті Одесі. А ще у кількох країнах Європи.
"ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ У БІЛІЙ ЦЕРКВІ:
КОНСПЕКТ ВИГОД І ПЛАН ДІЙ"
На заході виступили керівник проекту «Нова якість соціальних послуг через впровадження механізму соціального замовлення у Білій Церкві та Київській області» Валерій Панько, експерт-консультант проекту Андрій Крупник, депутат Білоцерківської міськради Ігор Гейло.
Валерій Панько представив проект, головною метою якого є допомогти мешканцям Білої Церкви та Київської області отримати необхідні соціальні послуги, які неповною мірою можуть надати державні та муніципальні установи через нестачу фінансування і кадрів відповідної кваліфікації.
четвер, 17 травня 2018 р.
Соціальне замовлення: конспект вигод і план дій для громадських активістів
Другий день роботи був ще більш насиченим. Спочатку невелика різнофахова група спробувала визначити найбільші соціальні проблеми у нашому місті, а також виявити пріоритети у вирішенні цих проблем. Звичайно, під час однієї зустрічі неможливо досягти необхідної глибини дослідження, але в нашому випадку це був практикум від А.Крупника, як організувати дослідження.Точніше, один із його видів. Потрібні ще цифри статистики - невдовзі сподіваємося отримати потрібні цифри. Ну і, звичайно, спостереження досвідченого науковця і практика з колосальним досвідом (маємо на увазі Андрія Крупника).
вівторок, 15 травня 2018 р.
Соціальне замовлення: конспект вигод і план дій для депутатів і посадовців міськради
В.Панько, А.Крупник, Г.Дикий, О.Сахарова, В.Кошель, О.Турій |
Проте, трохи більше 20 слухачів семінару про соціальне замовлення від Андрія Крупника не пошкодували про дві години спілкування з відомим науковцем і викладачем Одеського регіонального інституту управління Національної академії управління при Президентові України і в той же час практиком, автором численних інновацій у соціальній сфері.
"Я вперше у Білій Церкві, давно мріяв сюди потрапити, і ось з'явилась така нагода - на запрошення Товариства "Аюрведа" - допомогти вам піднятися на новий рівень соціальної солідарності всієї громади, взаємини влади з активними і адекватними громадянами. Ще одне завдання - допомогти адекватним людям стати активними".
В.Панько, А.Крупник, О.Сахарова |
1. Це престижно. Сьогодні цивілізовані люди вже не сприймають керівників, які не вміють/хочуть/люблять спілкуватися з громадськістю.
2. Відкрита і доступна влада стає суспільно легітимною. Коли громада визнає владу своєю.
3. Це джерело додаткових ресурсів.
4. Тісна співпраця з громадськими організаціями - представниками цільових груп дозволяє владі краще знати і розуміти проблеми у цих групах.
5. Співпраця з тими, хто висловлює свої думки, пропозиції дає можливість владі розділити з ними відповідальність за долю цього міста, рішення, які приймаються. Це солідарна відповідальність."
вівторок, 3 квітня 2018 р.
Починаємо новий проект впровадження соціального замовлення у Бiлiй Цeрквi
Гарна новина: починаємо проект НОВА ЯКІСТЬ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ У БІЛІЙ ЦЕРКВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Проект буде здійснено за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Відповідний контракт був підписаний сьогодні, 30 березня 2018 року.
Протягом року в Білій Церкві буде адаптована і впроваджена найкраща модель надання соціальних послуг громадськими організаціями – механізм соціального замовлення, створений громадськими активістами Одеси і який успішно діє вже 17 років. Набутий досвід буде поширений у Київській області. Буде створена і розміщена в Інтернет електронна інформаційно-методична база соціального замовлення як елемент соціальної франшизи.
Наші партнери у виконанні проекту:
Фонд "Творча Ініціатива"
Товариство дітей-інвалідів та їх батьків "Аюрведа"
КП "Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви"
ГО "Ми особливі"
До робочої групи проекту активно долучилися і депутати Білоцерківської міської ради Ігор Гейло та Андрій Король.
Проект буде здійснено за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Відповідний контракт був підписаний сьогодні, 30 березня 2018 року.
Протягом року в Білій Церкві буде адаптована і впроваджена найкраща модель надання соціальних послуг громадськими організаціями – механізм соціального замовлення, створений громадськими активістами Одеси і який успішно діє вже 17 років. Набутий досвід буде поширений у Київській області. Буде створена і розміщена в Інтернет електронна інформаційно-методична база соціального замовлення як елемент соціальної франшизи.
Наші партнери у виконанні проекту:
Фонд "Творча Ініціатива"
Товариство дітей-інвалідів та їх батьків "Аюрведа"
КП "Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви"
ГО "Ми особливі"
До робочої групи проекту активно долучилися і депутати Білоцерківської міської ради Ігор Гейло та Андрій Король.
середа, 7 лютого 2018 р.
АНДРЕЙ КРУПНИК: Один из главных дефицитов нашего общества – дефицит чувства собственного достоинства
С Андреем Крупником мы смогли коротко поговорить в гаме отъезжающих общественных активистов – участников весьма амбициозного проекта, в котором его организаторы вознамерились не просто мониторить выполнение Национальной Стратегии развития гражданского общества на региональном уровне, но и стать некими Советчиками-Наставниками-Информаторами для властей. Тонкий одесский юмор и точные формулировки высоких материй на тему изменения страны вперемежку с «Андрей Семенович, вынесите мусор, пожалуйста» – все это составило замечательный фон для обсуждения очень серьезных тем. Представить этого человека в одном абзаце достаточно сложно, поэтому ограничимся скромными упоминаниями: кандидат политических наук, действующий преподаватель Национальной Академии управления при Президенте Украины, активный общественный деятель, возглавляющий Одесский институт социальных технологий, член Координационного совета содействия развитию гражданского общества при Президенте Украины.
– Андрей Семенович, представьте, пожалуйста, Ваш проект. Почему он нужен жителям Белой Церкви, Киева, Днепропетровска, Гуляй Поля или Вольной Кацапетовки?
– Мне кажется, что при выполнении этого проекта мы сможем восполнить один из главных дефицитов нашего общества: чувства собственного достоинства. Это чувство, которое обеспечивает желание и возможность человека защищать свои права и достойно их реализовывать. С одной стороны, заставляет тех, кому положено по своей должности, обязанностям, добросовестно выполнять свои функции. С другой стороны, помогает организовать себя, чтобы не превращаться в жлобов, скотов, а быть культурным, порядочным человеком. Вот что такое чувство собственного достоинства. Уважающий себя человек не может работать плохо.
– Андрей Семенович, представьте, пожалуйста, Ваш проект. Почему он нужен жителям Белой Церкви, Киева, Днепропетровска, Гуляй Поля или Вольной Кацапетовки?
– Мне кажется, что при выполнении этого проекта мы сможем восполнить один из главных дефицитов нашего общества: чувства собственного достоинства. Это чувство, которое обеспечивает желание и возможность человека защищать свои права и достойно их реализовывать. С одной стороны, заставляет тех, кому положено по своей должности, обязанностям, добросовестно выполнять свои функции. С другой стороны, помогает организовать себя, чтобы не превращаться в жлобов, скотов, а быть культурным, порядочным человеком. Вот что такое чувство собственного достоинства. Уважающий себя человек не может работать плохо.
вівторок, 6 лютого 2018 р.
Громадський супровід реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016-2020 роки на регіональному рівні
Даний проект поєднує громадський моніторинг та інформаційно-методичну підтримку як органів регіональної та місцевої влад, так і організацій громадянського суспільства. За підтримки ПРООН він здійснюється Асоціацією сприяння самоорганізації населення разом із партнерською громадською організацією «Одеський інститут соціальних технологій» та іншими організаціями громадянського суспільства, що діють в регіонах та на всеукраїнському рівні.
Метою діяльності є створення на регіональному рівні сприятливих умов для розвитку громадянського суспільства, практичного застосування різних форм демократії участі, налагодження ефективної взаємодії між громадськістю, органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.
Громадський супровід Національної стратегії здійснюється у контакті із Адміністрацією Президента України, Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, обласними державними адміністраціями, обласними воєнно-цивільними адміністраціями та Київською міською адміністрацією, які забезпечують реалізацію Національної стратегії на загальнодержавному та регіональному рівнях.